Տեարնընդառաջի պարերգեր

Հոպ, թռի, հոպ, հոպ, թռիՀայկո ջան,Շուտ թռի, շախով թռիՎարսո ջան․Խնձոր ե ծառի վրա,Հայկո ջան,Ծաղիկ ես սարի վրա,Վարսո ջան․Անուշ տաղ ասող կաքավ,Հայկո ջան,Կանգնել ես քարի վրա,Վարո ջան․Ախպեր ունեմ՝ գառնարած,Հայկո ջան,Պարի միջին շվարածՎարսո ջան․

ՏԵՐԸՆԴԵԶ

Տերընդեզ, դարմանը կես, 

Առ հաց ու կես՝ ելիր գեղես, 

Տերընդեզ, մըխի դին տես, 

Մե փութ ցանես՝ հազար քաղես:

Տերընդեզ, դարմանը կես, 

Առ մանգաղը, ել խոտի դեզ,

Տերընդեզ, մըխի դին տես, 

Մե փութ ցանես՝ հազար քաղես:

Տերընդեզ, փեշդ վառե,

Օր ազատվես օձէ, չարէ,

Տերընդեզ, մըխի դին տես, 

Մե փութ ցանես՝ հազար քաղես:

Հան հան հան հանինաՀան հան հան հանինաՀան հան հան հանինաՀանինա, նինա, նինաՀան հան հան հանինաՀան հան հան հանինաՀան հան հան հանինա(Նինա, նինա)
Սասնա կելներ բարակ ծուխՀանինա, նինա, նինաՀանինա ես ու դուՅարուգ մ’ունիմ ԲուլանուխՀանինա, նինա, նինաՀանինա վառա եսՍասնա կելներ բարակ ծուխՀանինա, նինա, նինաՀանինա ես ու դուՅարուգ մ’ունիմ ԲուլանուխՀանինա, նինա, նինաՀանինա վառա ես
Հանինա, նինա, նինաՀանինա, նինա, նինաՀանինա ես ու դուՀանինա, նինա, նինաՀանինա, նինա, նինաՀանինա վառա ես:
Դու պզդիկիս բարով մեծնասՀանինա, նինա, նինաՀանինա ես ու դուԽորոտիկ նոր հարս դառնասՀանինա, նինա, նինաՀանինա վառա եսԴու պզդիկիս բարով մեծնասՀանինա, նինա, նինաՀանինա ես ու դուԽորոտիկ նոր հարս դառնասՀանինա, նինա, նինաՀանինա վառա ես
Հանինա, նինա, նինաՀանինա, նինա, նինաՀանինա ես ու դուՀանինա, նինա, նինաՀանինա, նինա, նինաՀանինա վառա եսՀանինա, նինա, նինաՀանինա, նինա, նինաՀանինա ես ու դուՀանինա, նինա, նինաՀանինա, նինա, նինաՀանինա վառա ես

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *